fredag 5 december 2008

Förvarning...

Ok... tänkte att det är lika bra att jag förvarnar... Denna helgen bär det av till Örebro... å jag kommer då inte ha tillgång till i-net som jag brukar... om jag nu inte hittar något trådlöst litet nätverk som är oskyddat...

Så ni behöver inte bli oroliga å tro att jag har gått upp i rök eller så... det kommer strax ett nytt inlägg... å då lovar jag att hela helgen ska komma med...

Idag skulle jag vara effektiv... hmm, det är inte min starka sida alltså...

Slutade på trafikskolan vid 17:30... stod å snackade lite där så kom inte där ifrån förns 18:30... oj då. Sedan skulle jag bara genom HM för att kolla om jag hittade nått annat att ha på mig till helgen... men inte...

Sedan skulle jag hem å packa... var tanken i alla fall... Tog en tur via Taxi-tjänst... det är ju i backen på vägen hom liksom... perfekt mitt i backen så man kan ta en paus å ta en kaffe där... hi hi

Skulle bara säga hej... hade redan lämnat in alla redovisningar å sånt.... men det är ju kul folk ju... gick in.. fixade lite tystnadsplikts påskrifter.... å så har jag skrivit på att alkohol å drog policy... det kommer nog bli svårt att hålla för mig som dricker tre gånger om året... hihi. Eller kanske inte....

Sedan skulle vi ända på ett meddelande på telefonen... Niklas hade kommit på att "Åsa, du har en sådan där bra telefonröst..." Ehh jaha, ok då... hihi .... Men när vi skulle ändra det där så är det något telia skit... först så var vi tre stycken som stod å läste igenom telias jäkla förklaringar... å till slut så var vi även FYRA stycken... å inte fan blev vi klokare för det... Så det blev inte någon ändring idag... å det tog nog fan en halvtimma att komma fram till... hihi

Klockan 21 så kom jag hem... det är ju fullt normalt när man slutar 17:30... så var ju då tanken att jag skulle ta tag i det där med packningen... så ringde Frida å Micke... ehhh det går bra för mig...

Å jag ska tydligen ta spruta imorgon... hu !!!

Packingen är fortfarande inte klar... å klockan är 1 !!! Vid halv 6 ringer pappa... jag ska ju med tåget som går 6:53.... Det är fan tidigt...

Kanske ska ta tag i detta igen... släcka ner denna å packa ner skiten...

Alltså seriöst.... regnar det imorgon så ringer jag fan taxi... Palla släpa ner till Knutan i regn...

1 kommentar:

Mjp sa...

Du e la bara för go du gumman ;)
Att läsa din blogg... man blir bara på bättre humör hihi :)

Jag hoppas att du får en skön helg i..? ja ditt du skulle hihi :)

Ghoa helgkramisar Plunteman