torsdag 25 december 2008

På tåget igen...

Så sitter jag här igen... å fördriver tiden.

Kan ju börja med att berätta om hur underbara SJ är när det gäller att hålla tider... seriöst har dom någonsin varit i tid?? Börjar tröttna nu när jag åkt en del denna månad. Plus får dom dock idag för att jag har internet med i min jätte lyxiga 1:a klass biljett... hihi

Men shit alltså att resa är döden. Tack o lov så har jag ju datorn... med lite bloggande å med låten "I hate my life" i öronen så blir det mesta OK...

Men jag hoppas innerligt att jag hinner med mitt anslutningståg i Hässleholm... för annars så blir både jag och min lilla taxi-chef lite butter på SJ kan jag tro... För jag beräknas vara hemma runt 17:30... å då är det bara fullt ös hem å byta om å käka, dra å hämta nyckel till bilen å sedan börja jobba 19... så det är inte mycket tid över direkt...

Gissa om jag kommer ringa någon av mina taxi-kompisar som får köra hem mig. Palla dra på allt skit upp för backen i kylan... stressad å dan... nä vet du vad... hihi

Men jag ser fram emot kvällen... det är så jäkla kul å köra. Har ju haft turen att mest ha kört goa gubbar å tanter eller väldigt pratglada lite så där lagom fulla ungdomar. Inga dryga jävlar hittills i alla fall. Hoppas nu att jag får någon mega körning ikväll... typ Landskrona eller Ängelholm skulle ju inte göra något... Men det går bra med ett par Åstorp eller Bjuv också... Det är ju inte helt fel...

Näää... nu pallar jag inte blogga mer... undrar va fan det är... jag som brukar vara helt beroende... brukar ju inte kunna sluta vad klockan än är på natten... Ja ja... frukta inte mina kära bloggläsare, jag lovar att återkomma med mer bloggande, nu väntar ju tre nätter i taxibilen så jag vet inte när jag ska hinna och orka blogga nästa gång... men jag lovar att återkomma...

Inga kommentarer: