onsdag 24 december 2008

Julafton...

Har då haft en kanon julafton... Men det var ju lite väntat eftersom min julklapp (som jag hade hunnit glömma vad det var) var/är helt underbar !!!

Jag menar det är ju helt otroligt när man får en semester i en vecka på Gran Canaria... Wow !!! Detta inklusive en övernattning i Göteborg och en guide bok om Gran Canaria som jag nu ska läsa så jag har koll på läget när jag kommer ner. hihi

Fick även lite andra små saker... bland annat en jättefin almanacka med bara underbaraste Ludde i... sedan fick jag också en kokbok med Leila från TV, en jul handduk och grillvante, en ljuslykta... å så självklart så fick jag även en plastanka a la drakula och en lite plastanka i en tvål...

Kan det bli en bättre jul ??

Men sedan är det ju all denna hysteri kring julen. All mat som ska fixas, alla tomtar som ska upp osv... Blir ju lite stressad så det känns skönt att det är över också...

Dock känns det ju så där att jag ska åka hem imorgon redan. Har ju knappt hunnit gosa något alls med Ludde. Men jag får ju se fram emot att leka med han en hel vecka snart ju...

Så imorgon så går tåget hem runt lunch, å sedan så ska jag jobba på kvällen. Börjar köra taxi vid 19... å så kör jag troligen fram till typ 6 tiden på morgonen... å så likadant både den 26:e och 27:e... men det blir fint... kan ju ge lite extra stålar in i kassan. Sitter ju inte fel.

Men sedan så ser jag ju INTE alls fram emot att jobba på trafikskolan på måndag den 29:e och halva tisdag den 30:e... då ska man ta sig upp 6 på morgonen... efter att precis ställt in sig på att jobba natt liksom... hmmm !!! Får nog be min "personliga" väckarklocka ringa då å kolla, alltså pappa... hihi

Näää, nu ska jag ta å sova. Blir ju att gå upp hyfsat i tid imorgon eftersom jag gärna ska hinna med att packa och planera lite vad jag ska ha på mig till nyår... och vad som ska vara packat till resan den 3:e Januari... Å sedan vad jag kan lämna i Örebro å vad jag behöver ha med mig till Helsingborg den veckan jag är hemma... Här gäller det att tänka till liksom.

Inga kommentarer: