måndag 8 december 2008

Kan inte låta bli att blogga...

Ok, har stått lite i valet å kvalet om jag ska blogga detta eller inte... men jag har nu bestämmt att Ni mina kära blogg läsare måste få ta del av detta... jag menar Ni får ju reda på ALLT så varför inte detta också...

Igår kväll var spännande... riktigt spännande...

Hade en envis sak efter mig. Lite för full, lite för PÅ... Nu i efterhand så garvar jag åt det. Å japp du är ursäktad !!!

Började med att jag skulle hem, fick sällskap... men lite mer än vad jag ville. Jag skulle ju bara kliva av bilen... men det var ju ännu en som ville kliva av å som vägrade sätta sig i bilen igen. Å stackars chaffören blev ju bara tröttare å tröttare... så till slut så sa jag "han får fan gå hem så ni kan åka"... å det gjorde dom... ångrade det lite direkt... men men...

Stod utanför porten typ skitlänge... försökte ju bli av med han... vilket inte alls lyckades. Så det slutade med att han följde med upp... Trevlig som man är så får han ju en öl... hihi

Snackade en massa om sånt som inte bör nämnas... hihi... Å när mina 3 VÄLDIGT bra anledningar till varför jag var "sur-kärring" inte hade någon betydelse så började jag tröttna.

En av dessa var ju den lilla detaljen att jag är flata.... men sånna gick ju tydligen att omvända. Troligen !!! hihi

Till slut så fick jag i alla fall iväg han. Fick ju bokstavligen slänga ut han... men sedan så stod han i trappen å drog i dörren i säkert en halvtimma... å jag struntade i det. Han visste vad som gällde... å sedan lyckades han gå ut på gatan, stod å kollade upp vart jag bodde... jag kikade ju ut å jag fick lite så där snabbt slänga mig bakom gardinen... hihi. Sedan så stod han å ryckte i porten... jag var fan rädd att någon granne skulle vakna... klockan var ju liksom ett en söndag natt...

Till slut så såg jag i alla fall att han gick upp mot konsum... visserligen fel håll mot dit han bor men det är inte mitt problem.

Jag kunde i alla fall till slut somna gott...

Hade även lite "telefon-suport" under natten när han stod utanför å inte ville gå... hihi. Tack för det bruden !!! Det var nice att du försökte få tag på han... Du är en liten sköning så jag hoppas få lära känna dig bättre, du kanske kan lära mig vara lite mer "bitsk"... hihi

Idag så har jag fått en ursäkt från mannen i fråga... det tyckte jag var bra. Lite impad ändå, trodde jag inte... Men jag tror nog att det finns en där ute som har lite dåligt samvete... Å det kan ju jag dra lite fördel av ju, man får ju inte var dum...

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

:D

~Louise~ sa...

Jsg kan riktigt se dig stå och hoppa bakom gardinen... ha ha!!
Folk är roliga när dom inte fattar att man inte vill... not!

Det är alltid kul att läa vad du har för dig!
Kram.