torsdag 11 december 2008

Mot ödemarken igen...

Alltså... det är illa. Jag måste se till att fixa så jag har i-net när jag är i Örebro... det är ju döden att inte ha det. Hur ska jag klara mig ???

Det är egentligen sjukt att man blivit så beroende av alla dagens bekvämligheter... jag menar vad skulle man göra utan mobil, dator å i-net ??? Det skulle ju vara katastrof !!! Undrar hur dom klarade sig förr.... måste ha varit ett jobbigt liv... hihi

Nu sittar jag å väntar på att åka ner till Knutan å ta tåget mot Örebro... jag ser ju inte fram emot kvällen direkt, men denna gång så är det en måste resa... begravning av farfar imorgon så inte något val direkt....

Pallar inte gå ner till Knutan idag... det får bli taxi... man har ju kontakter nu för tiden... hihi

Här i Helsingborg är det kallt som fan... alltså har varit minus grader hela dagen... brrr !!! Men så har jag fått varning om att det är snö uppe i Öret... alltså palla !!! Jag vill inte...

Ja ja... jag har ju lovat att ta med kläder så jag kan åka pulka med underbaraste Ludde... så det kan nog bli lite kul i alla fall... hihi

Undrar när min telefon kommer... jag vill ha den nu !!! Men det blir ju till nästa vecka... å det är LÅNGT dit ju... hihi

Näää... ska nog ta å samla ihop mig... stänga ner datorn å packa ner den... för den är livräddaren på tåget... det blir lite film å så... idag visas Black Cristmas och Sagan om ringen... får vi se vad jag pallar med. Men kan ju inte packa med hur mycket som hellst...

Åhh... undrar om jag kan hinna med att fixa julklapp till Emma... jag har ju perfekt !!!

Men det där med julklappar är jäkla skit nu... när kontot gapar tomt så är det inte helt lätt... men men, har i alla fall koll på vad jag ska fixa... tror att mina idéer är bra... hoppas det i alla fall...

Emma, Mamma å Pappa, Frida å Micke.... till viss del Ludde... är i alla fall idéerna klara !!! Det är ganska bra gjort...

Näää... packa vara det... å käka kanske man ska göra... slipper man dom ÄCKLIGA tågmackorna... urk !!!

Som vanligt så kanske det inte kommer något blogg inlägg när jag är uppe i ödemarken... men kommer hem på lördag... då ska jag jobba på kvällen... taxi-bruden här ju !!! hihi

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Du kan ju alltid " låna" vårt trådlösa internet... så slipper du vara helt offline... eller så kan du surfa här hos oss vettu!

Idag lekte Ludde i snön.. han tyckte fortfarande att det var kallt och lite läskigt.. men ni får väl busa lite så att han lär sig :D

KRAM igen.