måndag 8 december 2008

En jäkla massa att blogga...

Ok... nu erkänner jag.. jag kommer att dra ner detta lite... ta med det viktigaste för jag pallar inte skriva allt som har hänt...

Helgen så var jag ju i Örebro... det var kusinvitamin Pernilla som gifte sig med sin Kent-Erik...

Det var lördagen i stort sett.

Först så tog jag en VÄLFÖRTJÄNT sovmorgon... sedan så blev det rally till kyrkan i Ervalla. Fint som bara den var det !!!

Efter själva kyrkan så bar det av till festen... jag är inte helt förtjust i bordsplaceringar men hamnade brevid en trevlig tjej som hette Helen. Hade ju bott i skåne ju, kan ju inte bli bättre... hihi

Åhhh... min lilla Ludde... han är ju Fasters stolthet alltså... Så söt, så charmig, så underbar !!! Lilla killen sitter ju bara å ler hela tiden. Så tittar han på mig så så flinar han som fan. Undrar om jag ser rolig ut...

Tyvärr så kändes det knappt som om jag har varit uppe. Tiden gick så sjukt fort.

Tåget gick ju ner på söndag förmiddag... sååå trött jag var då !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Det var ju hur skoj som helst att du tittade förbi.... men det känns knappt som du varit här! Tur som sagt att du kommer igen på torsdag.

Ludde älskar sin Faster Anka... Synd att du bor så långt borta.

Vi ses på tors. KRAMAR!

Ps. Sorry för rallyt till kyrkan... vi hann ju i af. Nästan gång åker vi 5 min senare ;)