tisdag 9 december 2008

Förkyld....

Jag vill inte !!!

Jag hade ont som fan i halsen igår... det har nu gått över å så är jag snuvig som fan istället... det är fan skitjobbigt när man ska försöka jobba med det...

Ta... snörvel.... trafik...snörvel...signalen...snörvel... till...snörvel... höger.... snörvel...

Tar ju fan en kvart å få fram vad man vill...

Men jag hoppas å tror på Echinaforce... det måste man ju bli frisk av ju... eller hur... å håll nu med för jag vill inte vara sjuk.

Igår så gjorde jag en dunderkur när jag kom hem... smakade apa men det måste ju dunderkurer göra, annars är det inga dunderkurer. Det är bland annat Mivitotal, Echinaforce, Salt, Vitlök, Vatten å Menthol i... hualigen vad det smakade men det rensade hela huvudet i alla fall...

Någon annan som har förslag på dunderkur... jag testar gärna alla jag kan, bara jag slipper vara förkyld....

Jag ska ju gosa med Ludde i helgen ju, det går ju inte om jag hostar å snörvlar... nää... nu ska det kureras...

Å, tro det eller ej... nu ska jag göra en lite städning här hemma... det är välbehövligt !!!

2 kommentarer:

Mjp sa...

Du e laa för go du laa hihi ;)

Tack för ditt söta kommentar på bloggen min hihi ;)

Självklart kan vi ta en fika i Januari, för innan dess har jag knappt om tid!

Men vi hörs ju självklart innan dess snäckan :)

Kramiga Kramisar

Fam. Ritzén Norman sa...

Krya på dig!!!!!
Du måste bli frisk till helgen!

KRAMAR!