onsdag 17 december 2008

Handledarkurs... men snart ledigt...

Så ska man strax starta igång en handledarkurs... Är trött som fan men det finns liksom inget val. Nu börjar det 17:00 å så förhoppningsvis så kan jag sluta å slänga ut dom vid 20:30...

Huuuu... ont i huvudet har jag också, kan kanske bero på att jag bara sov 4 timmar i natt... kunde helt jävla omöjligt somna... Å så som ni sedan tidigare läst så sov jag ju lite länge i morse...

Det var nog lite beroende på att jag inte kunde låta bli att kolla datorn när jag kom hem. Hade jag bara gått å laggt mig så hade nog klockan varit 23 bara... nu blev hon nästa halv 2... INTE bra !!!

Men snart är jag ledig... såååååå skönt det ska bli.

Nu jobbar jag imorgon torsdag också... sedan så är jag ledig fredag från trafikskolan... men jobbar på taxi fredag och lördag natt... sedan sover jag så länge jag behöver på söndagen för att sedan köra upp till Örebro....

Sedan är det JUL... helt sjukt vad tiden går fort...

Kommer tillbaka till Skåne den 25:e... då jobbar jag också på taxi... å den 26:e å 27:e också... sedan jobbar jag på trafikskolan den 29:e och 30:e... direkt upp till Örebro igen... å så fira nyår å annat TREVLIGT där uppe med familjen... för att sedan mellan den 2:a tom 10:e Januari åka bort till VÄRMEN !!! (Fast det har jag ju egentligen glömt... hihi) Men jag ser fram emot det sååååååå mycket !!!

Näää... dax att fixa inför kursen... ni kan ju i alla fall tycka lite synd om mig... hihi

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Gulle-Faster!
Det är så bra att du glädjer dig inför vår resa. Det gör vi med. Du anar inte vad det ska bli skönt att komma iväg bort en stund... eller jo.. jag tror i o fs att du anar... minst sagt.

Det ska bli kul att fira nyår tillsammans också!!!!!!

KRAMAR!!!!!!!!!
Ps. Du är ju nästan i samma dygnsrytm som vi ju??!!