måndag 15 december 2008

Åhhh vad segt...

Alltså är sååå trött på trafiklärar jobbet nu !!! Alltså jag sitter ju fan bara å tjatar...

Å sedan är jag ju lite "så där" med chefen som vanligt. Idag så såg jag att mitt schema var inbokat den 22:a och 23:e december... men det hade jag ju inte tänkt. Det var ju HUNDRA år sedan jag tog dom dagarna i semester...

Han frågade mig här om dagen om jag skulle jobba... vad jag fattade var mellandagarna... å ja visst sa ju jag... men det var tydligen dessa han menade... ehhh jag vet inte om jag fattade fel eller om han fattade fel... bra blev det inte i alla fall...

Men det verkar lösa sig så jag kan vara ledig den 22:a och 23:e december... fatta jobbigt annars... då hade jag fått åka upp till Örebro den 23:e efter jobb... å åka hem igen den 25:e vid 12... lönt liksom... 10 timmars åkande för att vara uppe i 36 timmar typ...

Fatta att jag lägger ner typ "en arbetsvecka" på att bara åka denna månad... helt sjukt ju. Inte konstigt att man är pank som jag vet inte vad heller...

Idag har jag varit på Väla... tänkte jag skulle kolla efter lite julklappar. Har ju fått uppdrag att fixa till barnen i vårat jul gäng... men det är inte lätt... den enda som jag hittade till var Emma... så nu har jag en liten till henne... tråkig med välbehövlig !!! hihi

Det kommer ju bli att man springer i panik den 23:e tillsammans med alla andra som också har panik.. det kommer bli spännande...

På fredag är jag LEDIG... då ska jag å Emma nog åka till danmark... ska köpa sprit till pappa... hihi. Å sedan ska vi köpa gran också... eller Emma ska i alla fall... å jag har lovat hjälpa till... ångrar det lite när jag tänker på hur stickigt det brukar vara...

Å just det... har idag också varit på reklambolaget å kollat på kläder... ska ju få fin skjorta å jacka så det syns att jag är från taxi-tjänst... undrar om man får ha maskotten tryckt på också... För er som inte vet... vi har den lilla playboy kaninen på och i våra bilar... Sååå fint så !!!







1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Oj... hur blir det nu då? Kommer du den 22:a?

Hinner vi ens ses mer än en kortis på julafton?

Vi har inte heller börjat med julklappar och det känns som jag fick en chock när du stod i vår trappa och berättade att du skulle komma hit redan på sönd! Jag vet inte hur jag räknat... var helt säker på att jag hade en vecka till på mig. Shit... det är för mycket nu! Ska bli sjukt skönt att åka bort från allt en vecka! ;D
Natti!