måndag 8 december 2008

Full eller ???

I morse... när jag kom till jobb... så ville inte mitt alkolås vara med.

Stod i garaget skitlänge å det bara stod "avvakta" på det... Så jag gick in till Ronnie. Å han fick igång det... men så blåste jag... EJ OK... shit alltså... är jag full ??

Blev lite skakis då ju... men när sedan Ronnie också blåste EJ OK, å han hade inte druckit sedan i lördags så fatta vi att nått var fel... sedan tänkte vi att det var bäst å dubbelkolla... så Martin som druckit alkohol FÖRRA helgen fick testa... också EJ OK... Det var inte bara jag som var packad... hihi

Näää... inte riktigt friskt det där alkolåset... så idag har lilla röda bilen fått vila. Jag har istället fått dra runt i chefens Racing variant... det är fint det... 6 växlad å bra drag i... men så är den också lite sänkt... så man får passa vägbulorna... hihi

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

VAd mysko! Vi saknar dig! känns knappt som du varit här! Skönt att du kommer tillbaka snart i a f!!!!

Massor av kramar

Anonym sa...

Jag ska komma någon dag ;D hhehehe.. lyx med ny bil! :) vart ska den stå då? på emmas parkering elr? då tar jag polon hem till mig :D hhehehe.. vi hörs innan helgen ! /grannen!