tisdag 23 december 2008

Dan före dan...

Alltså seriöst imorgon är det julafton... å vart är julkänslan ?? Inte har jag hittat den i alla fall...

Men det känns inte som om det gör så mycket, är ju inte direkt upplagd för jul. Vet inte varför men i år så känns det som om julen bara kom så hastigt å lustigt tillsammans med sååå mycket annat så det har liksom blivit för mycket. Visst är det skönt att vara uppe i Örebro... men det känns som om jag "borde" vara nere i Helsingborg å jobba istället.

Nu jäklar ska jag köra för fullt typ fram till sommaren så hoppas jag på att jag kommit ifatt med ekonomin. Pappa ska ju ha tillbaka en hel del pengar som jag lånat å så vill jag ju även kunna ha ett kapital... nått som var LÄNGE sedan jag hade.

Men jag måste säga att jag trotts allt är ganska nöjd med lönen som kom från Taxi´n... hade ju inte vågat hoppas på för mycket å det blev ju en hel del mer än vad jag hade väntat mig. Det var ju trotts allt bara två helger... mina två första också...

Näää, det känns ju klart värt att köra när det dimper ner dessa tusenlappar extra varje månad. De gör inget alls. Så skönt det känns...

Nu ser jag nästan fram emot att köra nästa gång... det blir i övermorgon å då ska det tydligen vara fullt upp. Juldagen är det många som går ut å många som är hemma hos släkten å då kanske vill ta en glas... Det är ju bra som fan för oss... nu kör vi !!!

Lite spännande att se vad jag ska köra för bil... hoppas det blir någon av de jag kört tidigare... men det kvittar ju egentligen. Jag menar så länge det rullar framåt så är det ju lugnt. Men jag måste erkänna så här i efterhand så gillade jag mercedesen som bara den. Den var stor men ändå väldigt NICE att köra... den tar vi gärna igen...

Nu så här i juletider så vill jag passa på att önska alla blogg-läsare en GOD JUL !!! Hoppas Tomten kommer med många fina klappar till er...

Inga kommentarer: