tisdag 2 december 2008

Mörker körning...

Alltså jag bara HATAR det... mörker körning, fy fan !!! Å för att göra det hela lite bättre så regnade det som fan idag så vi varken såg eller kunde köra som vi skulle... Tack o lov så överlevde man även detta...

Åhhhh... idag tog GRANNEN körkort... är ju lite stolt... vi har ju kört 2 veckor nu... Det är ju KANON !!! Så jäkla bra körde hon, men har ju haft en bra lärare... hihi

GRATTIS till DIG !!!

Nu ikväll så har jag varit å käkat Sushi med Nicoletta... mmm... var ju efterfrågad, dom undrade fall jag levde... hihi. Kanske blivit lite föööör mycket stammis där när dom frågar efter en... hihi

Näää, trött som fan.. ovanligt va?? Så nu ska jag gå å lägga mig. Ska ju ha handledarkurs imorgon... så börjar 7 å slutar typ 21.... huuuu !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK SÅ MYCKET! /GRANNEN :D