söndag 14 december 2008

Hemma igen...

Så var man på hemmaplan igen. Med ett fungerande internet...

Kom ju hem igår lördag... lucia var det också...

Åkte från Örebro vi 9:30... å var nere i Helsingborg vid 14... då var det bara att konka upp en TV och en jäkla massa lådor med en matservis i... shit vad det var tungt !!!

Efter det han jag också hämta ut min nya FINA telefon... så den är nu idag den som tar mycket av tiden...

Sedan var det bara att byta om, å så iväg till jobb... skulle möta chefen vid garaget vid 15:45...

Lite stelt var det att träffa han... men det var nog han som hade det mest jobbigt... hihi Å jag är ju inte den som är den, jag jävlas ju lite då också å drar upp lite av det igen. Han kan allt få må lite dåligt... hihi

Skulle ju inte till det vanliga garaget utan till garaget hemma hos honom. Skulle ju köra hans bil ju. Så han skulle visa mig dit...

Tänk er hur jag såg ut... En pyggmé bakom ratten på en feting mercedes...



Så seg natt var det. Först så hade jag ju kört 45 mil uppefrån Örebro.. sedan började jag 16... å sedan körde jag till 5 på natten... men det var sååå lugnt. Körde in kanske bara 2000... på 13 timmar. Illa !!! Men men så är det ibland.

Idag så sov jag ju hela förmiddagen... gick upp vid 13. Sedan blev det att städa lite, hade bjudit in lite vänner på adventsfika. Länge sedan vi träffades å som det ser ut i schemat nu så kommer det tyvärr ta ett tag till innan det blir en nästa gång.

Zarah, Beckan, Alex, Erika och Nicoletta var här å käkade lussekatter å pepparkakor... sedan blev det även lite glögg, julmust å kaffe... det var inte helt fel det inte.

Men jag måste ju erkänna att lussekatterna är betydligt mycket bättre på Preem än på Maxi... Det har ju blivit ett par lussekatter på Preem på nätterna när man kört. I natt blev det tre... å sedan en till frukost när jag gick upp. Får ju se till att gynna brudarna som jobbar där så dom får sälja lite lussekatter... dom har en lite tävlig om vem som säljer flest...

Men dom säjler ju ganska bra när brudarna från Taxi-tjänst kommer in på nättena... hihi

Nu på kvällen så är Emma här å fikar lite på resterna... vi kollar lite på Wallander... å jag passar på att blogga lite mitt i allt...

Kan man vara beroende av att blogga?? I så fall är jag det... känns som det var en evighet sedan jag bloggade... å det var när jag var uppe i Örebro hos Frida å Micke... Inte alls länge sedan... Har jag tur sedan när jag är uppe i Örebro nästa gång... då det blir lite fler dagar... så kanske jag kunde låna deras mobila bredband... hoppas hoppas !!! hihi

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Såklart du får låna vårt mobila bredband. Du får komma hit och surfa också såklart.

Vi kan ju inte vara utan dina inlägg såklart!

En vecka tills vi ses igen!!!! Hoppas snön kommit tillbaka då så vi kan leka ute i snön och åka pulka.
Det är tomt här...
KRAMAR