onsdag 10 december 2008

Dagen...

Idag blir det ett lite snabbt inlägg... inte direkt något som har hänt... lite tråkigt nästan ju...

Jobbet är tråkigt som fan just nu... jag är förkyld å så ska jag sitta å tjata hela dagarna... å just nu har jag en intensivare som själv tror att han är en gud på att köra... vilket jag inte riktigt håller med om... det är inte kul alls, som att prata med en vägg... man kan ju börja undra varför han är på skolan...

Annars så har jag föresten en kul sak... jag får en ny mobil snart... dom skulle skicka den idag... hoppas den är bra... ehhh

Det är en Ericsson W902... men jag tror ju att 8 giggs minneskort till musiken å en kamera med 5 megapixel, det kommer jag klara mig bra med... det känns bra det !!! Då kanske det kan komma in lite mer bilder här på bloggen.. hihi

Nää... nu ska jag dra fram dammsugaren... igår var jag ju seriös som bara den å städade å julpyntade... nu är det tomtar å juldukar överallt...

Just de... ska packa å leta fram tågbiljetter till morgondagen också. Det är ju dax för tur nummer två till Örebro. Denna gång en kort visit för jag måste tillbaka till på lördag kväll då jag ska köra taxi. Det blir en fin dag... först köra 45 mil från Örebro å sedan sätta sig å köra taxi hela natten... hihi

Inga kommentarer: