torsdag 18 december 2008

UTMANINGEN...

8 favoritprogram (Svårt eftersom jag sällan kollar Tv)

ER
Heroes
House
CSI
Bones
Hell´s kitchen
Sjukhuset
Singing bee

8 saker jag gjorde igår

Försov mig
Körde 7 timmar med elever
Hade 3 timmar handledarkurs
Åt en flottig pizza
Tittade på dokumentär
Var uppe för länge
Somnade nästan i soffan
Bloggade

8 saker jag ser fram emot

Åka till Örebro över jul
Träffa Ludde
Vara ledig
Åka till Gran Canaria
Nyårsafton
Sovmorgon
När pengarna dräller in
När allt är över å lugnet kommer tillbaka

8 favorit restauranger

East West Sushi (Örebro)
Torget (Stockholm)
Haket (Helsingborg)
Mezo (Helsingborg)
Kyoto Sushi (Helsingborg)
Sallad in (Örebro)
Stinsen (Helsingborg)
Pizza hut (Malmö)

8 saker på min önskelista

Semester (kommer strax bli uppfylld)
56 miljoner
Snygga fälgar och tonade rutor till nya bilen
Ett nytt jobb där man tjänar kosing
Mera fritid
Nya kläder i massor
Nya skor
En platt TV

8 saker som gör mig irriterad

Chefen
Om någon driver med mig
När jag inte får tala till punkt
Orättvisa
När jag har ont om pengar
Onödiga dumheter
När jag inte sover som jag ska
När jag har ont i magen å inte kan äta

8 saker som gör mig glad

Ludde !!!
Tanken på vad vi gör den 3:e Januari
Ledighet
Hon... ibland i alla fall.
Vinster
När allt går min väg
Mitt hem
Beröm å andra positiva saker

Dom här 8 utmanar jag

Frida å Micke så klart
Sköningen Jonas
Snez... grannen då !!!
Evei som följer min blogg
Louise från Örebro
Nicoletta, när hon fått dator å så...
Maria från Kliiiiippan
Valfri person från jobbet som läser detta, för jag vet att ni gör det... känner DU dig träffad ??

2 kommentarer:

~Louise~ sa...

Nu har jag antagit din umaning. F*n va svårt det är att komma på åtta saker på varje punkt. Måste säga att några av dina var passade så bra att de fick stå kvar, he he.

Kram Louise

Mjp sa...

Du e laa bara för goo du snäckan ;)
Utmaningen... nu ska jag bara komma på åtta saker av vvvaarje... men roligt ska det bli hihi :)

Julkramisar till dig ;)