måndag 29 december 2008

Nu jävlar...

Jaha... nu blir det hårdträning som fan fram till mitten på januari.

Har idag beställt skjortor till taxi-jobbet... å dom sitter lite tajt på magen... å det är inte snyggt... så nu gäller det att ligga i. Ska hämta ut dom när jag kommer hem från Gran Canaria... det blir många lång promenader där nere hoppas jag... vill inte dom "stora barnen" följa med kanske jag kan få sällskap av lilla Ludde i vagnen ???

Å jävlar vad jag måste ligga i om jag ska komma i jackan som är i L... det tycker tanten på reklam-bolaget att jag ska... för den i XL blir föööör stor upptill å i armarna. Men när jag testade chefens jacka som är i L så fattades det typ 4-5 cm för att få igen den... å det är mycket att jobba bort på ett par veckor. Men jag ska göra vad jag kan i alla fall... nu JÄVLAR !!!

Får nästan bli ett lite för tidigt nyårslöfte... kan ju börja med att sluta med godis å socker... Dricka går HELT bort, vilket inte är några problem egentligen det vet jag ju... å sedan så får jag äta bra frukost... inte massa vitt bröd å pålägg å sånt skit. Nu blir det havregrynsgröt...

Bara skit just nu att halsen börjat kärva, är det dax för en förkylning nu igen... jag vill inte !!! Men jag sätter fart på min DUNDERkur som jag körde sist... Mivitotal och Echinaforce... jag var ju faktist helt ok igen på bara en vecka...

Näää... nu ska jag diska, vattna blommor och försöka packa lite... palla !!!

Inga kommentarer: