fredag 12 december 2008

I ödemarken på lånad dator...

Så har jag fått tillgång till i-net... å jag är i Örebro... det är en sensation !!! WOW !!!

Det är en lycka som är total !!! hihi

Igår så kom jag ju som sagt upp till Örebro... det var segt som fan på slutet, å när tåget tillslut landade i Örebro klockan 22:55 så var det sååååå skönt... Äntligen var denna tur över...

Idag så har det varit begravning för farfar.

Det var en jättebra präst å jag tyckte att allt gick jättebra. Visst det är aldrig roligt att gå i kyrkan... jobbigt att vara där... Men nu är liksom allt avklarat.

Efter så hade vi en minnestund i församlignshemmet där några av "dragspels-gubbarna" som alltid varit hos farfar spelade lite å så... mycket bra, kul att de ville göra något sådant.

Efter så har det inte hänt så mycket... är trött idag. Var inne i farmor å farfars hus å kollade om jag ska ta hand om en TV... å det blir nog så... imorgon bär det av ner till Helsingborg igen. Men ny TV och ny bil... det är inte helt fel... men det känns ändå konstigt att ta saker... undrar hur det kommer att kännas att köra bilen ??

Känner mig lite stressad över morgondagen. Ska börja jobba på taxi klockan 16... å då måste jag fixa nycklar å sånt innan.

Men så är jag lite nervös... eftersom jag ska börja så tidigt så kanske jag kommer köra färdtjänst... å det har jag aldrig gjort tidigare... å så ska jag köra chefens bil... det är en STOR jävla mercedes... känner sig ju som en pygmé där bakom ratten... men men...

Ikväll så är jag hos Micke å Frida... å så lilla Ludde så klart.... vi ska äta Sushi !!! Mmmmm.

Sedan blir det nog en tidig kväll så jag orkar köra tidigt imorgon... hoppas jag på i alla fall...

Inga kommentarer: